برند ابارا ( EBARA ) را بهتر بشناسید

برند ابارا ( EBARA ) را بهتر بشناسید

برند ابارا ( EBARA ) را بهتر بشناسید

فهرست مطالب

ابارا” نام برند یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین سازندگان پمپ و الکتروپمپ در جهان می باشد. کمپانی اصلی ابارا در ژاپن و دفتر فروش و خدمات آن در آمریکا با عنوان EBARA Fluid Handling (EFH) مستقر است.
ابارا تولید کننده انواع پمپ صنعتی، تجهیزات پمپ  و خدمات مرتبط با آن است. این برند با بیش از یک قرن تجربه ، 104 شرکت تابع و 15 شرکت وابسته در 17کشور فعال دارد. در ادامه بیشتر با این کمپانی آشنا شوید…

شرکت EBARA، ژاپن

شرکت EBARA ژاپن در سال ۱۹۱۲ تاسیس  گردید و به عنوان یک پیشرو جهانی در طراحی، توسعه و ساخت ماشین آلات صنعتی شناخته شده است. ابارا تمرکز ویژه ای بر تولید انواع پمپ ، سیستم های پمپاژ و کمپرسورها در طیف وسیعی از کاربردها دارد. شرکت EBARA در حال حاضر ۱۰۴ شرکت تابع، ۱۵ شرکت های وابسته دارد و در ۱۷ کشور سه گروه اصلی کسب و کار را اداره می کند که شامل ماشین آلات و سیستم های سیال، مهندسی محیط زیست و ماشین آلات دقیق هستند.

EBARA تحت مهندسی محیط زیست، خدمات وسیعی از مهندسی طراحی پروژه و ساخت و ساز برای عملیات و نگهداری جهت تصفیه زباله های جامد، تصفیه آب، تبدیل کردن به گاز، سوزاندن و  سایر امکانات دیگر را ارایه میکند.  ماشین آلات دقیق نیمه هادی تجاری را تولید می کند و موقعیت خود را در تولید سیستم های مکانیکی شیمیایی، پمپ های خشک خلاء و فن آوری های با دقت بالا ارتقاء می دهد.

EFH (EBARA Fluid Handling) در آمریکا

واحد فروش و خدمات شرکت EBARA در ایالات متحده امریکا زیرشاخه ی شرکت EBARA ژاپن، ارائه دهنده انواع پمپ های مهندسی، تجهیزات پمپ ها و خدمات مرتبط با آن در صنایع آب، فاضلاب، تجارت، شهری، انرژی و برق می باشد.

ارائه اطلاعات دقیق در مورد محصول و مشخصات فنی و  پشتیبانی، از جمله خدمات پس از فروش این شرکت می باشد. کاربرد پمپ های شناور چدن EFH با قدرت ۸۰۰HP  اسب بخار و ظرفیت ۳۵۰۰۰ GPM در طیف وسیعی از صنایع، خدمات شهری، کنترل سیل، و فاضلاب در مدل غیر فلزی و مدل فلزی می باشد. خط پمپ های شناور چدن عبارتند از: فاضلاب زیرزمینی، چاه زیرزمینی، نیمه گردابه، گرداب، آسیاب شونده، مدل غیر چسبیده و خرد شده.

تولیدات شرکت EBARA

EFH یک خط جامع از پمپ های فولادی ضد زنگ مقاوم در برابر خوردگی را عرضه می کند که شامل پمپ سانتریفیوژ  ، پمپ تاسیساتی، پمپ شناور و پمپ های فاضلاب فرعی است.  پشتیبانی شرکت کنترل سیالات ابارا EBARA   از کالاهای خود شامل اسمبل و تست و حمل پمپ های ۲/۱ تا ۱۵۰ اسب بخار در ۵ تا ۱۴ ساعت کاری و همچنین ارائه یک برنامه سریع السیر حمل ۲4 ساعته برای اکثر پمپ های فولادی ضد زنگ است. تسهیلات راک هیل شامل یک تست جدید ۸۱۰۰۰ گالنی است  که با استفاده از  یک تست کامپیوتری صورت میگیرد که قادر است مدل های پمپاژ در مقیاس بزرگ را در هر دو چاه مرطوب و خشک تا ۳۵۰ اسب بخار بکار گیرد.

خدمات پمپ EBARA و قطعات آن از طریق یک شبکه گسترده خدمات در سراسر آمریکای شمالی  برای کمک به مشتریان جهت جایگزینی قطعات و پمپ ها و یا یک موتور کامل در دسترس هستند. شرکت EBARA تلاش می کند با تشخیص  فشار و آسیبهای  موجود در  زیرساخت های آب و فاضلاب، هزینه های تعمیر و نگهداری، انرژی و محیط زیست، پمپ های فاضلاب، محصولات پمپ و فن آوری را برای برآوردن این نیازها بکار گیرد.

انواع پمپ ابارا

انواع مختلفی از پمپ ها با سایزهای مختلف توسط گروه سیستم ها و ماشین آلات سیال EBARA تولید شده که طیف بسیار عظیمی دارد.  این تنوع از پمپ های تجمعی  اسب بخار تا هزاران پمپ های مخزن مخلوط با نیروی اسب بخار را شامل میشود. توانایی های مهندسی و ساخت  EBARA توسط کارخانه ی تولید Futtsa اثبات شده است. این کارخانه بر تولید پمپهایی با  فشار بالا، پمپ های بزرگ و سیستم هایی جهت کاربرد در صنایع نفت و گاز، انرژی هسته ای، آب و فاضلاب تمرکز دارد. کارخانه فوجیساوای EBARA از نظر تکنولوژی یکی از پیسرفته ترین کارخانه های تولید انبوه پمپ های کوچک است که رشته های-D از پمپ های چدن را تولید میکنند.

پمپ های استاندارد در ایتالیا، برزیل، چین، تایوان و دیگر نقاط جهان تولید میشوند سپس با توجه به  مشخصات و نیازهای خاص مشتری به صورت محلی گردآوری و آزمایش میشوند.

EBARA مهندسی عالی را با تکنیک های پیشرفته تولید برای ساخت پمپ های با کیفیت بی نظیر و با دوام ترکیب می کند، Ebara بعنوان بزرگترین برند  تولید پمپ در جهان معرفی می شود که  برای توسعه ی محصولات با کیفیت بالا و کارآمد تلاش می کند و اجزای اصلی سیستم تولیدی را در زمینه های تامین آب، انرژی و مسائل زیست محیطی بهبود می بخشد.

منبع : اول صنعت